בצע הזמנה

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים. נגיש בקליק.לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
  • התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ-200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

 

פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה

שם: רון
טלפון : 03-5466886
מייל:  PG@2112.co.il

כתובת למשלוח דואר: רחוב מוהליבר 2ב, יהוד.

 

* יש לעדכן את פרטי רכז/ת הנגישות בחברה ויותר מאמצעי התקשרות אחד עימו.

* ניתן לבצע קישור לטופס יצירת קשר לקבלת משוב ייעודי בנושא נגישות

 

 

 

הסדרי נגישות בחברה

במשרדי החברה אין קבלת קהל.

בכל בעיה או תקלה יגיע שליח עד בית הלקוח אליו ימסר המוצר התקול.

לאחר בדיקת המוצר, תיקונו או החלפתו – יוחזר המוצר ללקוח על ידי שליח עד הבית.

ניתן לפנות לשירות לקוחות לקבלת מענה אנושי מהיר ומקצועי

בטלפון: 03-5047779 או במייל: PG@2112.CO.IL

 

לנוחיותכם – ישנם 4 נקודות איסוף (בתיאום מראש בלבד) 

שבהם ניתן למסור מוצר באחריות ולקבלו חזרה לאחר טיפול.

 

דינמיקה תחנה מרכזית באר שבע (בתיאום מראש בלבד)

טלפון לתיאום: 03-5047779

תחנה מרכזית, דרך אילת 16, באר שבע

א-ה: 9:30-20:00

שישי: 9:00-13:00



דינמיקה קניון מלחה ירושלים (בתיאום מראש בלבד)

טלפון לתיאום: 03-5047779

דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים

א-ה: 9:30-20:30

שישי: 9:00-14:30

 

דינמיקה עזריאלי חיפה (בתיאום מראש בלבד)

טלפון לתיאום: 03-5047779

משה פלימן 4, חיפה

א-ה: 9:30-20:30

שישי: 9:00-14:30



דינמיקה דיזינגוף סנטר (בתיאום מראש בלבד)

טלפון לתיאום: 03-5047779

דיזינגוף 50, תל אביב

א-ה: 9:00-21:00

שישי: 10:00-14:30

 

נקודות שירות נגישות

נקודות שירות נגישות הכוללות – שולחן רחב עם חלל לברכיים, כיסאות יציבים עם משענות ידיים ושילוט מותאם

מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה -בנקודות מותקנות מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג לולאת השראה הכוללות גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות.לשימוש במערכת העזר לשמיעה יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T.

שרות ללא המתנה בתור – יינתן בהצגת תעודות מתאימות בהם מצויין “פטור מעמידה בתור”

נציגי השירות – עברו הדרכות למתן שרות נגיש

הנגשת מידע כתוב

חיית שרות – בכל הנקודות מותרת כניסה עם חיית שרות/כלב נחייה

 

 

 

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 5/12/2022